iiimilia

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Emilia - 15 april 2010 08:03

Good mornin' USAAAAAAA; såg just ett avsnitt American Dad. Riktigt trött serie, riktigt trött. Jag är också trött, morgonmojsig, sitter här och planerar min resa till Kalix idag. Måste packa, duscha, äta och diska innan första bussen går 11.10, så borde väl sätta igång; börjar väl vid frukosten. Blir nog en tallrik mannagrynsgröt med mixade jordgubbar till.. Mm. Imorgon bär det av till Luleå och prov, sen ut i stugan och kanske träffa Amalia någonstans mitt ute på fjärden. Lördag kantas av släktkalas med skotrar och galenskaper. Söndag hemfärd. Och så självklart kommer min Gandhi vara där hela tiden och göra det hela underbart, älskade varelse. 


Blev inget Pajala igår och inget metal core, var och drack kaffe hos en bekant med pojkvän och pojkväns bror. Senare fyllde vi våran lägenhet med jazz och tillochmed jag höll i en gitarr och utstötte ljud från strupområdet. Skoj!

Ovido - Quiz & Flashcards